Fortsett til innhold
Logg inn
/
Opprett konto
/
Search
0 /
0,00 NOK
Cart
Facebook
Youtube
Instagram
Balkongmøbler
Balkongbord
Balkongstoler
Balkongbenker
Lounge
Balkongsett
Balkongkasser
Balkongparasoller
Espalier til balkong
Tekstiler
Tilbehør
Innredning
Lys og lanterner
Til planter
Vedlikehold
Alt tilbehør
Balkonginspirasjon
Blogg
Instagram
Om oss
Om oss
Tre og vedlikehold
Angrerett og reklamasjon
Angrerett og reklamasjon
Returguide
Ønsker du mot all formodning å returnere, så har vi laget en liten trinn-for-trinn guide til hvordan du gjør det. Vi anbefaler alltid at du følger returguiden, så vi kan behandle henvendelsen din så raskt som mulig.
Trinn 1: Er det snakk om angrerett eller reklamasjon?
Ved retur av en vare/ordre, er det to forskjellige situasjoner som kan være aktuelle.– Angrerett er en situasjon hvor du har angret på kjøpet, men det er ikke noe i veien med de(n) mottatte vare(ne).– Reklamasjon er når det er feil eller mangler ved varen.
Angrerett
Reklamasjon
Trinn 2: Oppgi opplysningene dine
Ordrenummer:
Navn:
E-post:
Telefon:
Trinn 3: Beskriv ytterligere
Hvis du reklamerer, så beskriv feilen/mangelen så detaljert som mulig. Hvis du angrer kjøpet, så skriv gjerne kort om hvorfor. Beskjed:
Trinn 4A (Ved reklamasjon og angre på kjøp, hvor varen ikke er sendt til deg): Trykk 'Send' og vent på svar fra oss
Hopp over de neste trinn, og trykk 'Send' i bunnen av siden.Vent på at vi kontakter deg.
Trinn 4B (Bare ved bruk av angrerett når varen er sendt): Kjøp en pakkeetikett
Hvis varene er sendt til deg, skal de sendes i retur. Kjøp en etikett der hvor du normalt kjøper dine fraktetiketter.Adressen du sender til skal være:Balcony Living Cph ApSLunikvej 2A2670 GreveDanmarkHusk at pakken skal sendes med postomdeling. Har du mulighet for å velge, så er firmapakker ofte billigere enn privatpakker.
Trinn 5: Print etikett og angrerettskjema
Du finner vårt angrerettskjema
her
. Print den, og utfyll den.Skriv også ut etiketten til pakken.
Trinn 6: Pakk varer og formular
Pakk varene du ønsker å returnere i original emballasje og forsendelseseske. Legg ved et utfylt angrerettskjema.Tape fast etiketten på kassen.
Trinn 7: Trykk 'Send', lever pakken og vent på svar/refundering/forsendelse fra oss
Trykk 'Send' nedenfor.Lever pakken på ditt lokale postkontor eller innleveringssted raskest mulig og senest innen 14 dager.Vi behandler returforsendelser innen 7–14 dager (i høysesongen vil det være omkring 14 dager).For at kunne levere en hurtigere behandling, vil vi høyest sannsynlig ikke svare deg, men bare refundere pengene når vi har behandlet forsendelsen. Pengene blir ført direkte tilbake til betalingskortet som ble brukt i forbindelse med din ordre.
Left
Fortsett med å handle
Dine ordre
Handlekurven er tom