Angrerett og reklamasjon
Opprett en sak
Hvis du mot formodning ønsker å returnere en eller flere varer som du har kjøpt hos oss, skal du gi oss beskjed. For at vi kan behandle henvendelsen så raskt som mulig, anbefaler vi at du følger nedenstående trinn-for-trinn guide.
Jeg har opprettet en sak. Hva skjer videre?
- Er det en reklamasjon?
Vennligst send bilder/video av feil/mangel til info@balconyliving.no og vent på svar fra oss. Vi svarer deg innen 24 timer på hverdager.
- Angrer du på kjøpet, og er den aktuelle vare for stor til å sende i en alminnelig pakke?
Avvent svar fra oss på mail. Vi svarer innenfor 24 timer på hverdager.
- Angrer du på kjøpet av en vare som kan sendes i en alminnelig pakke?
Varen(e) skal sendes i retur til vårt varemottak.
Adressen til varemottaket er:
Direct House Oslo
Att. Balconyliving.no
Industriveien 2
1481 Hagan
Bemerk vennligst at hvis du angrer på kjøpet, skal du selv dekke utgifter til returnering.