FAQ

Her har vi samlet de mest alminnelige spørsmål som vi får til Kundeservice. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt her, så skriv til oss på info@balconyliving.no

Hvor lang er leveringstiden?  – Vi sender varer hver uke. Varene sendes fra varelageret vårt i Danmark. Hvis varen er på lager, sender vi innen 10 dager. I høysesong kan det forekomme litt lengre leveringstid pga ordremengde.
Hvis varen ikke er på lager, fremkommer leveringstiden sammen med produktbeskrivelsen. 

Vare på lager:
Vare i lager
Vare med leveringstid:
Vare ikke i lager

Hvor mye koster frakten? - Frakten koster fra kr 249 og avhenger av hvor i landet du bor. Vi har fri frakt ved kjøb over kr 5.000. 

Skal jeg betale ekstra toll og moms? - Nei, dette er inkludert. Den eneste ekstra utgift som, kommer er frakten.
Når Bring leverer varen, opplyser de noen ganger at varene ikke skal brukes før den er innfortollet. Dette er kun ren rutine. Alle våre varer er inntollet når de leveres ut til mottaker.  
Hvem sender dere med? - Vi sender alle pakker med Bring.

Det mangler varer i pakken min. Hvor er de? - Vi kan sende ordre av sted i flere pakker da forskjellige varegrupper ofte ikke kan sendes i samme pakke. Eksempelvis kan parasoller og puter ikke sendes i samme pakke. Sjekk gjerne e-posten som du har fått fra oss om det er flere enn én pakke. Det kan også være leveringstid på en del av ordren din, mens resten kan sendes med det samme. Da vil du oppleve å få leveringer i flere omganger. Du betaler selvfølgelig alltid bare frakt én gang, også selv om ordren sendes i flere pakker.

Jeg angrer på kjøpet. Hva gjør jeg? - Du har hele 30 dages angrerett hos oss. Du kan opprette en retursak her

Jeg har en vare med en feil/mangel. Hva gjør jeg? - Kontakt oss ved å opprette en retursak her. Avvent til vi vender tilbake til deg på e-post med det videre forløpet. Vi skal mest sannsynlig bruke noen bilder av varen.



Er det mulig å ombytte en vare?
 - Hvis du ønsker bytte den varen som du har kjøpt, skal du returnere varen til varemottaket vårt, og lage en ny ordre. Du finner veiledning til dette her